administratief medewerker kmo
inhoud
Als administratief medewerker KMO sta je in voor het onthaal, het bedienen van de telefoon, het verwerken van de post, het bijhouden van de agenda, het archiveren, de correspondentie en het uitvoeren van ondersteunende administratieve taken. Je voert in opdracht taken uit binnen de aankoop- en de verkoopadministratie. Daarnaast voer je ondersteunende boekhoudkundige taken uit.
opbouw
De opleiding Administratief Medewerker KMO bestaat uit 8 modules:
-
administratief werk (zie Administratief medewerker)
-
ondersteunende taken (zie Administratief medewerker)
-
onthaal (zie Administratief medewerker)
-
postverwerking (zie Administratief medewerker)
-
telefonie (zie Administratief medewerker)
-
aankoopadministratie
-
ondersteunende boekhoudkundige taken
-
verkoopadministratie
vooropleiding
De opleiding Administratief Medewerker vormt de vooropleiding van de opleiding Administratief Medewerker KMO.
duur van de opleiding
Dit is een modulaire opleiding die wordt afgewerkt op het eigen leertempo van de jongere.